Омӯзиши маркетинги рақамӣ (Қисми 8): Маркетинги почтаи электронӣ/Ҷалби мизоҷон бо паёмҳои мақсаднок
Дар ин қисми 8, мо ба шумо меомӯзем, ки чӣ тавр бо истифода аз маркетинги почтаи электронӣ ва паёмҳои мақсаднок мизоҷони навро ҷалб кунед. Шумо мефаҳмед, ки чӣ гуна стратегияи дурусти маркетинги почтаиро барои рушди тиҷорати худ истифода баред. Биёед ба ҷаҳони рақамӣ шинос шавед ва бо усулҳои ҷолиб ва содда, мизоҷони бештарро ба худ ҷалб намоед!

Apamooz_72
4 k дунбол кунанда